Nefunční zboží ve lhůtě 14 dnů

nefunkcni.png
Nefunguje to? Ozvěte se nám, vyřešíme to.

Pokud je výrobek nový a nefunguje, často je to způsobeno nějakým chybným postupem. Kontaktujte nás a můžeme společně odhalit chybu. Nebo se můžete rozhodnout, že výrobek nechcete a vrátíte ho v zákonné lhůtě shodné jako odstoupení od kupní smlouvy.

 

Zboží zakoupené na eshopu můžete vrátit následujícími způsoby:

  • vrácení na prodejně Zámecká 9, Stará Ves nad Ondřejnicí
  • zasláním zpět na naší adresu přepravcem, kterého máte nejraději. Balík zasílejte na adresu SEWECOM ONLINE s.r.o. Zámecká 9, Stará Ves nad Ondřejnicí, 739 23, telefon 602503007.
  • postupujte shodně jako při odstoupení od kupní smlouvy.
Odeslat článek známému   Vytisknout

Platební metody

Bankovní převod QR CZKCZ GoPay - Platba kartouDobírkaBankovní převod v EURSK GoPay - Platba kartou

Doručovací metody

ČR PPL  -   boxy a výdejnyČR PPL -  na adresuČR ONE - boxy a výdejnyČR ONE - na adresuSK SPS Balíkovo -  boxy a výdejnySK SPS Balíkovo - na adresu
Kontakt
SEWECOM ONLINE s.r.o.Zámecká 9STARÁ VES NAD ONDŘEJNICÍ73923Tel.:602503007DIČ:CZ26877848W-Star již 19 let na trhu. Společnost zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ostravě, spisová značka C 28970